Le Ballon verrast winnaressen met unieke "Love in Lockdown" ervaring

Het team van modeketen Le Ballon trok samen met zangeres Loren Nine het land in om drie dames te verrassen met een bijzonder voordeurconcert en compleet nieuwe outfit.

 

Extra aandacht voor elkaar, dat was het doel van de Love in Lockdown winactie die modeketen Le Ballon eind 2020 startte. Via Instagram werd door de organisatie opgeroepen dames te nomineren die een hart onder de riem verdienden. Uit vele reacties werden uiteindelijk drie winnaressen gekozen. 

Op 7 januari vond er op adressen in Harderwijk, Hendrik-Ido-Ambacht en Eindhoven een prijsuitreiking plaats. Er werd afgetrapt met een optreden van zangeres Loren Nine die vanaf de straatkant haar nieuwe single “Girl From New York City” ten gehore bracht. Daarnaast werden de winnaressen verwend met een trendy outfit bestaande uit items van damesmerken Femme9 en Ps,Poelman. 

“Zeker in deze tijd willen we graag een positieve bijdrage leveren”, aldus directeur Peter van den Hurk. “Prachtig om te zien wat voor impact deze actie heeft gehad en dat we, op 1.5 meter afstand, tóch dicht bij elkaar kunnen zijn ” 

Dat de keten graag dichtbij de klant staat blijkt wel uit de extra services die zij in deze coronatijd in het leven hebben geroepen. Zo biedt de retailer contact met stylistes via een chatfunctie, kan er via videobellen digitaal worden geshopt in de filialen en worden bestellingen in een straal van 10km rondom de winkels gratis bezorgd.